zondag 9 oktober 2011

Gewoon lekker groen!

In de tuin is niet veel meer te beleven en nadat ik mij in mijn bevlogenheid dit voorjaar helemaal op de permacultuur had gestort, moet ik eerlijk bekennen dat dit weer wat op de achtergrond is geraakt. Een deel van de opgedane kennis is geintegreerd en gewoonte geworden, mijn kennis over goede voeding is in de afgelopen maanden uitgebreid, een stukje kennis is verwaterd. Totdat ik op de site http://gewoonlekkergroen.nl terechtkwam en het gratis e-Boek 'Update je planeet' toegestuurd kreeg. Dat herinnerde me er weer aan dat 'groen doen' ook gewoon erg leuk is, inspirerend en aanstekelijk. Het bevat geen doemverhalen over wat ons te wachten staat als we ons gedrag niet veranderen, maar legt de nadruk op hoe makkelijk, leuk en gezond het is om bewuster en groener met dingen om te gaan. Dat je wel degelijk in je eentje een bijdrage kunt leveren en dat je er gelukkiger van wordt. Gewoon lekker groen is een initiatief van www.sochicken.nl 'praktische tips voor een fijn en gelukkig leven'. En wie wil dat nou niet?? Ook op deze site is een gratis e-Boek te downloaden: 'Geluk in een eierdop'. Geen vuistdikke pillen met ellenlange verhandelingen, maar lekker helder en praktisch. En daar houd ik van!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en goeie site's! Dank voor de linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie Karin. Heb je www.stofzuigerzen.nl van SoChicken ook al ontdekt? Die is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen